ELEmentals Community
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.


Gaming beyond limits
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Regulament: Editia I RCG

In jos 
AutorMesaj
zvast1k
Webmaster
Webmaster
zvast1k


Numarul mesajelor : 126
Localizare : Home Publishing
Detinator Steam : Da
Cunostinte CS : Nu ma pronunt
Status : De ziua ta iti rup gatul Big Grin
Data de inscriere : 24/08/2008

Regulament: Editia I RCG Empty
MesajSubiect: Regulament: Editia I RCG   Regulament: Editia I RCG I_icon_minitimeVin Aug 29, 2008 10:12 pm

.:: Romanian Cybernethic Games Tournament Rules :..


Articolul 1 - Grupele

1] Primul sezon al tournamentului RCG va fi structurat in grupe (Grupa A, Grupa B, Grupa C si Grupa D) cu desfasurare online.
2] Grupele vor fi alcatuite din cate 4 echipe, iar in total vor fi 16 echipe.
3] La sfarsitul sezonului se va organiza un baraj format din echipele clasate pe locul II al fiecarei grupe (Grupa B, Grupa C si Grupa D) pentru promovarea in grupa superioara ei.
4] Ultimele 2 echipe din fiecare grupa vor retrograda in grupa inferioara grupei in care se afla.


Articolul 2 - Echipele

1] Fiecare echipa va putea inscrie un numar de minim 5 jucatori.
2] Echipele au la inceput un nume si un tag inregistrat care nu pot fi schimbate pe durata sezonului. Tagul/numele pot fi modificate pana la inceperea sezonului.
3] Jucatorii au la inceput un nick inregistrat care nu poate fi schimbat pe durata sezonului. Nickul poate fi modificat pana la inceperea sezonului.


Articolul 3 - Meciurile oficiale si prezenta la meciuri

1] Meciurile se vor desfasura din orice sala, respective acasa si intotdeauna pe serverele oficiale RCG la data si orele stabilite de RCG Tournament Crew.
2] Meciurile in regim de jucare (etapele) se vor juca intre orele 16:00 si 21:00, ora inceperii ultimului meci din zi.
3] In cazul jucarii unui meci de la sala, echipele nu sunt obligate sa joace din aceeasi sala. Jucatorii unei echipe pot juca un meci din mai multe sali.
4] O echipa se poate prezenta la meci, obligatoriu cu jucatorii inscrisi pana la ora meciului.
5] Un meci se poate desfasura obligatoriu cu fiecare echipa avand toti cei 5 jucatori conectati pe server.
6] Daca dupa 10 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe server, respectiv daca dupa 10 minute de asteptare, o echipa nu prezinta 5 jucatori pe server, aceasta echipa pierde meciul prin forfeit.
7] Dupa cele 10 minute de asteptare, echipa adversa poate cere adminului sa mai astepte 5 minute, dar nu mai mult.
8] Daca dupa cele 10 minute, nici o echipa nu prezinta nici un jucator pe server, respectiv daca dupa cele 10 minute, nici o echipa nu prezinta 5 jucatori pe server, ambele echipe vor pierde meciul cu scorul de 30:0 (dublu forfeit).
9] In timpul unui meci oficial RCG, fiecare jucator poate cumpara maxim o grenada (HE), doua flash-uri (FB) si un smoke (SG) (per runda).
10] In cazul in care un jucator cumpara mai multe grenade decat sunt permise in regulament, echipa din care face parte acesta va fi penalizata cu o runda, aceasta modificare fiind facuta in scorul final al reprizei.
11] In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, aceasta va pierde meciul cu 30-0.
12] La fiecare meci, jucatorii sunt obligati sa joace cu tag-ul echipei si cu nick-ul lui inregistrate la inceputul sezonului. Orice alta litera, cifra adaugate in tag si/sau in nick-ul jucatorului este permisa atata timp cat in nick-ul de joc sunt prezente tag-ul si nick-ul jucatorului inregistrate la inceputul sezonului.
13] Refuzul de a nu divulga datele la un control de catre RCG, aduce dupa sine pierderea meciului respectiv si excluderea din RCG Tournament.

.
Articolul 4 - Sistemul de joc si modul de disputare al unui meci

1] Sistemul de joc este MAXROUNDS 15, sistem care presupune ca pe fiecare harta sa se joace un numar fix de runde, 15 de CT si 15 de T, castigatorul decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipe.
2] In runda de cutite, jucatorii au obligatia de a se intalni intr-un loc stabilit de adminul RCG.
3] Jucatorii sunt obligati sa isi lase pistoalele si bomba in baza.
4] Daca se termina timpul rundei si mai sunt jucatori de la ambele echipe in viata, adminul va decide echipa castigatoare rundei de cutite.

Articolul 5 - Sistemul de punctare si criteriile de departajare

1] O echipa acumuleaza 2 puncte in caz de victorie.
2] O echipa acumuleaza 1 punct in caz de egal.
3] O echipa acumuleaza 0 puncte in caz de infrangere.
4] Criteriile de departajare intre doua echipe cu acelasi numar de puncte este:
4.1] Numarul de puncte adunat pe durata sezonului.
4.2] Rezultatul din meciul direct.
4.3] Numarul de runde castigate pe durata sezonului.
4.4] Meciul de baraj intre echipele aflate la egalitate perfecta in sistem MAXROUNDS16 pe o harta stabilita de RCG Tournament Crew.
5] Criteriile de departajare intre 3 sau mai multe echipe cu acelasi numar de puncte este:
5.1] Numarul de puncte adunat pe durata sezonului.
5.2] Numarul de runde castigate pe durata sezonului.
5.3] Meciul de baraj intre echipele aflate la egalitate perfecta in sistem MAXROUNDS16 pe o harta stabilita de RCG Online.


Articolul 6 - Amanarea meciurilor (wildcard)

1] O echipa poate amana un meci prin intermediul wildcard-ului de 3 ori in sezon.
2] Daca o echipa foloseste un wildcard impotriva unei echipe declarata defunct, acesta nu se va lua in considerare si va fi anulat.
3] Daca o echipa foloseste un wildcard, acesta nu se poate retrage sau anula decat in cazul regulii 2
4] In cazul in care o echipa nu poate desfasura un meci oficial in RCG Tournament la data si orele stabilite de catre organizatorii Nightmare Online, echipa respectiva se poate folosi de privilegiul mai sus mentionat, postand in topicul special creat de catre supervizorul grupei din care face parte echipa, topic denumit "Amanare meciuri (wildcard-uri)" cu maxim 12 ore inaintea meciului stabilit initial.


Articolul 7 - Pierderea meciurilor (forfeit)

1] In cazul in care o echipa nu se prezinta la un meci contand pentru RCG Tournament la data si ora stabilita in program si nu si-a exercitat dreptul de a folosi wildcard, aceasta pierde meciul respectiv cu scorul de 30:0.
2] In cazul in care nici una din cele doua echipe nu se prezinta la un meci contand pentru RCG Tournament la data si ora stabilita in program si nu si-au exercitat dreptul de a folosi wildcard, ambele echipe pierd meciul respectiv cu scorul de 30:0.
3] In cazul in care o echipa nu se prezinta la un meci restant stabilit de acordul intre cele doua echipe sau fortat de RCG Tournament, aceasta pierde meciul respectiv cu scorul de 30:0
4] In cazul in care nici una din cele doua echipe nu se prezinta la un meci restant stabilit de acordul intre cele doua echipe sau fortat de RCG Tournament, ambele echipe pierd meciul respectiv cu scorul de 30:0.
5] Daca o echipa aduna 3 forfeit-uri intr-un sezon, aceasta pierde toate meciurile care le-a disputat si pe cele care ar fi urmat sa le dispute din sezon cu scorul de 30:0 si este exclusa din RCG Tournament pe durata sezonului in curs.
6] Jucatorii proveniti de la o echipa exclusa nu au drept de participare la nici un eveniment organizat de catre Nightmare Online Tournament pe toata durata sezonului respectiv, inclusiv Finala de sfarsit de sezon.


Articolul 8 - Transferurile de jucatori

1] O echipa poate transfera cati jucatori vrea atata timp cat in echipa, dupa transfer, raman minim 5 jucatori.
2] O echipa poate transfera jucatori la orice echipa din orice grupa.
3] O echipa poate transfera jucatori de la orice echipa din orice grupa.
4] Ca o echipa sa inscrie un jucator, trebuie sa trimita mail cu minim 48 de ore inaintea meciului care intentioneaza sa il foloseasca. E-Mailul la care trebuie sa il trimita il gasiti la sfarsitul regulamentului, la echipa de Contact.
5] Mail-ul trebuie sa contina datele jucatorului (Nume, Prenume, Oras, Nick, Yahoo!Messenger ID)
6] Un jucator nu se poate transfera de la o echipa declarata defunct sau de la o echipa exclusa.


Articolul 9 - Injuriile

1] Injuriile, de orice natura, adresate de catre un jucator, organizatorilor sau adminilor pe serverele oficiale RCG, se sanctioneaza cu pierderea respectivului meci cu 30-0 (forfeit) si cu suspendarea jucatorului respectiv de la 1 la 5 sezoane.
2] Injuriile, de orice natura, daca sunt la nivel de echipa, adresate organizatorilor sau adminilor, pe serverele oficiale Nightmare Online, se sanctioneaza cu excluderea echipei din RCG pe durata sezonului in curs.
3] Injuriile, de orice natura, adresate de catre un jucator, altor jucatori din alte echipe, pe serverele oficiale RCG, se sanctioneaza cu suspendarea jucatorului respectiv de la 2 la 7 etape in sezonul in curs.


Articolul 10 - Cheat-urile / Exploit-urile engine-ului jocului

1] In cazul in care un jucator se foloseste de vreun cheat in timpul unui meci oficial contand pentru RCG, echipa din care face parte jucatorul va fi exclusa timp de 5 sezoane si jucatorii ei neavand drept de participare la nici un eveniment organizat de RCG.
2] Sunt interzise exploit-urile al engine-ului jocului Counter-Strike dupa cum urmeaza:
2.1] Anti smoke, alte modele de smoke decat cele default.
2.2] Anti flash.
3] Boost-ul prin tavan este interzis si se pedepseste cu pierderea respectivului meci cu 30-0 (forfeit).
4] Flash-bugul este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei de catre echipa care l-a folosit. In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0 (forfeit).
5] Alias-urile care modifica game-play-ul sunt interzise.
5.1] Alias-ul "Silent Defuser" este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei de catre echipa care l-a folosit. In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0 (forfeit).
5.2] Alias-ul "Silent Run" este permis in orice situatie.


Articolul 11 - Alte Reguli

1] Deciziile privitoare la excluderea unei echipe din RCG Tournament si deciziile privitoare la excluderea unui jucator din RCG Tournament nu pot fi luate decat prin hotararea Consiliului Director RCG.
2] Deciziile Consiliului Director RCG sunt definitive si irevocabile.
3] Odata meciul inceput, rezultatele sale conteaza, cu exceptia cazului in care arbitrul dupa consultarea cu un membru din Consiliul Director RCG si cu reprezentantii celor doua echipe, decid ca acestea nu ar trebui sa conteze.


Articolul 12 - Notificari

1] Hartile pe care se vor sustine meciurile oficiale RCG sunt in numar de 4: de_train, de_nuke, de_dust2, de_inferno.
2] Toate clanurile trebuie sa cunoasca regulamentul, invocarea necunoasterii prezentului regulament neputand absolvi un clan de vina.
3] Cand vor aparea situatii de conflict, regulile vor fi interpretate in conformitate cu spiritul normelor si nu cu litera normelor.
4] Cand situatia o cere, exceptii de la reguli pot fi facute, multe situatii neputand fiind prevazute dinainte.
5] Contestatiile se fac in maxim 24 de ore de la ora meciului.
6] Orice echipa care vrea sa decaleze un meci, trebuie sa trimita mail cu 4 zile inaintea meciului programat initial. Meciul va fi decalat fara vreo anuntare in prealabil.
7] O echipa poate decala maxim 2 meciuri pe sezon.

Nota: RCG isi rezerva dreptul de a face modificari in regulament in timpul si/sau la sfarsitul unui sezon.
Sus In jos
http://elementalcs.dbzworld.org
 
Regulament: Editia I RCG
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ELEmentals Community :: ELEmentals - Cupa RCG :: Romanian Cybernethic Games :: Regulament RCG-
Mergi direct la: